18. junij 2024
18. junij 2024
»Ni nobenih pogojev, jemljemo vse, kar je zanimivo ... Moji najljubši filmi studia Blumhouse so nastali iz omejitev, na primer Paranormalno. Če prenesemo to na videoigre, pomeni drugačen pristop k strašljivim zgodbam.«
Louise Blain pojasnjuje, kako omejitve, ki so jih uporabili pri filmih, lahko koristijo pri razvoju videoiger.
18. junij 2024
18. junij 2024
»Gre za precej konzervativen poslovni model. Ni treba, da je vse uspešnica. Vsi lahko služimo že po modelu zmernega uspeha, in to je za nas zelo pomembno, še posebej zaradi trenutne situacije na trgu. Radi bi zagotovili dobiček za vsakogar, s komer sodelujemo. Pomembno je, da razvijemo vzdržen model, da bomo lahko še naprej delali igre.«
Zach Wood pojasnjuje poslovni model Blumhouse Games in poudarja pomen vzdržnosti in zmernega uspeha.